Friday 28 September 2012

Sehelai Dockers Yang Di Otter.

Bulan lepas aku dapat hadiah dari member, selai Dockers. Sebab benda tu hadiah, dah tentu-tentu dia tak ikut cutting aku sangat. Sikit hal je, terlebih panjang. Itu biasa, kalau beli sendiri boleh terus potong. Tapi ini aku hantar dekat tukang jahit lain la untuk potong. Aku hantar sabtu 4 minggu lepas, aku cakap paling lewat isnin nanti aku amik. Tapi ini dah nak masuk 4 kali isnin, ke lebih? Ntah aku tak perasan.

Aku pun sebenarnya sampai lupa yang aku ada hantar Docker dekat sana. Yang buat aku ingat balik, bila semalam. Lepak-lepak, member aku sampai. Borak-borak, silent moment kejap. Lepas tu dia bukak mulut, Eh seluar aku bagi kau tu, okey? Boleh pakai?

Aku diam kejap. Ingat balik, ingat balik. Ooo, Yes! Belum amik lagi otter dekat kedai. Hahaha.

Aku cuba gelak-gelak la sikit nak cover rasa bersalah. Tapi muka dia terus macam kecewa sikit. Aku yang nak cover rasa bersalah, terus memang tebal rasa bersalah. Aku bukak la topik-topik lain sikit cerita pasal terima la sebab hadiahkan benda yang aku suka, dan aku rasa seluar tu memang sesuai dengan aku. Nanti bila aku amik dekat kedai, bila aku pakai mesti lagi bergaya.

Mesti makin ramai awek lawa-lawa suka dekat aku....

Muka dia masam....
Opppsss!

Lupa, aku dengan dia sebenarnya tengah cuba nak into dalam relationship sekarang.

Alamak!

No comments:

Post a Comment