Tuesday 14 August 2012

Sifat Lelaki Leo


Gerakan mereka cepat dan tangkas, tetapi lembut. Memiliki sepasang mata yang menarik, cuba perhatikan kawan-kawan kau orang yang berbintang Leo ni, cantik tak mata dia. Suka menolong dan bantu orang ramai. Jadi tak hairanlah sebab sikap dia yang semula jadi macam tu, dia senang nak kena tipu dan diperdayakan. Baik sangat. Kot la.

Dalam sisi lain sangat berkeyakinan dan berpersonaliti kuat. Jika dibentuk dalam persekitaran yang betul, mereka boleh jadi pemimpin yang bagus. Dan bili sifatnya boleh jadi pemimpin, dan tentu-tentu juga dia suka untuk popular dan mengarahkan orang. Pemimpin mana yang tak suka popular, dan pemimpin mana yang tak mengarah orang.

Dia sangat mementingkan cinta dalam kehidupan. Jika tidak disayangi dan tidak sesiapa di sini, dia akan rasa dirinya tak dihargai. Sangat mudah bernafsu, namun nafsu itu sangat mudah reda. Rupa paras mereka boleh tahan tampannya. Jadi orang-orang Leo sila rasa bertuah, cuma kalau malas nak kemaskan diri, memang tak nampak la tampannya tu. Tapi jaga-jaga, lelaki Leo ni mudah cembura, jadi jangan berani-berani nak jeling awek dia, karang awek dia yang kena marah balik, dan tak pasal-pasal dia orang bergaduh pasal tu.

Mereka bersemangat pada perkahwinan dan gemar berehat di rumah saja.

No comments:

Post a Comment