Sunday 12 August 2012

Sifat Lelaki Aries


Mereka ini suka bergaul dan bersosial, seorang yang bersemangat dan bercita-cita. Sangat sesuai untuk memimpin. Kerana itu mereka ini lebih suka mengarah. Apa yang paling jelas sekali di antara kesemua sifat-sifatnya, lelaki aries adakah seorang yang berani. Hobi suka gemar mengembara atau menjelajah. Sikap buruk ialah tidak tekun dalam sesuatu pekerjaan, jadi tidak hairanlah kalau mereka tidak mengakhiri apa yang telah dimulakan, tetapi menyuruh orang lain untuk menyudahkannya.

Harus berhati-hati dengan aries adalah kerana mereka tergolong dalam orang yang panas baran, dan kerana sifat tidak sabar mereka juga maka timbulnya sifat cemburu dalam masa yang sama. Jadi kepada kekasih si Aries, anda perlu berjaga-jaga dalam hal ini. Aries ini juga adalah panas, mereka yang mempunyai kekasih adalah sangat berghairah dan bernafsu. Mereka ini tidak suka bersendirian, kalau itu berlaku adalah kerana terpaksa dan kerana mereka dia memang jenis forever alone, sedangkan mereka sebenarnya benci berseorangan.

Ketika mula bercinta, mereka sangat baik hati, dan suka berjenaka. Tetapi apabila sudah lama baru terserlah sifat mereka yang akan marah-marah dan akan menyakitkan hati.

No comments:

Post a Comment