Monday 23 July 2012

Lelaki Dan Dockers

Aku ni mungkin bukan penggemar fesyen hardcore. Yang giler-giler punya minat fesyen sampai jadi taik fesyen. Yang mana dalam setiap inci tubuhnya mesti dipenuhi fesyen terkini. Tapi aku mungkin peminat tegar bagi sesetengah jenama pakaian itu. Sebab aku rasa itu yang sesuai dengan aku, dan aku selesa. Untuk kasut aku lebih kepada Converse, rileks. Untuk seluar pula Dockers menjadi pilihan aku. Kenapa kedua-dua jenama ini yang menjadi pilihan aku.

Kerana kelelakiannya.

Kedua-dua ikon ini pada aku membuatkan lelaki yang menyarungkannya makin terserlah aura kelakian mereka. Nampak ada sedikit unsur-unsur kasar, tapi bukan barbarian. Nampak ada sedikit unsur ego tapi bukan angkuh. Benda-benda macam ni payah aku terangkan macam mana. Cuma kalau kau pakai aku rasa kau akan faham. Itu pun kalau kau suka dengan dua-dua ikon tu. Kalau tak suka, pergi jahanamlah, nak buat macam mana kan? Tapi cuba kau tengok beberapa gambar dekat bawah ni, mungkin kau akan faham apa yang cuba nak cakap tapi tak boleh nak terangkan. Dan aku, dah ada item-item yang dibawah ni ;






No comments:

Post a Comment